این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
جمعه 21 شهریور 1404
فهرست مقالات
پژوهش های مدیریت در ایران
، 1390، جلد ۱۵، شماره ۱
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
Developing a Human Resource Strategy Framework: A Knowledge Oriented Approach
1395/9/9
-
۴۲ بار
۲
ارائه چارچوب تدوین استراتژیهای منابع انسانی با تأکید بر بعد دانش
1396/1/22
-
۳۳ بار
۳
ارائه چارچوب تدوین استراتژی های منابع انسانی با تأکید بر بعد دانش
1397/2/18
-
۲۷ بار
۴
ارائه چارچوب تدوین استراتژی های منابع انسانی با تأکید بر بعد دانش
1401/2/15
-
۱۴ بار
۵
Increasing Human Capital: Step toward Social Capital Development (A Case Study: National Petrochemical Company)
1395/9/9
-
۴۰ بار
۶
توسعه سرمایه اجتماعی در پرتو سرمایه انسانی: شرکت ملی پتروشیمی۱
1396/1/22
-
۲۹ بار
۷
توسعه سرمایه اجتماعی در پرتو سرمایه انسانی: شرکت ملی پتروشیمی۱
1397/2/18
-
۴۳ بار
۸
توسعه سرمایه اجتماعی در پرتو سرمایه انسانی: شرکت ملی پتروشیمی۱
1401/2/15
-
۱۵ بار
۹
The Fuzzy-Robust Multiple Objectives Mathematical Model for Sourcing: The Approach for Risk Management in the Supply Chain of Iran Khodro
1395/9/9
-
۳۰ بار
۱۰
مدل ریاضی منبعیابی چندهدفه استوار- فازی: رویکردی در مدیریت ریسک زنجیره تأمین ایران خودرو
1396/1/22
-
۳۸ بار
۱۱
مدل ریاضی منبع یابی چند هدفه استوار- فازی: رویکردی در مدیریت ریسک زنجیره تأمین ایران خودرو
1397/2/18
-
۳۰ بار
۱۲
مدل ریاضی منبع یابی چند هدفه استوار- فازی: رویکردی در مدیریت ریسک زنجیره تأمین ایران خودرو
1401/2/15
-
۱۵ بار
۱۳
The Initial Public Offerings Underpricing and Its' Determinants in Tehran Stock Exchange
1395/9/9
-
۴۱ بار
۱۴
-عوامل مؤثر بر بازده کوتاهمدت سهام عرضههای عمومی اولیه(IPOs) در بورس اوراق بهادار تهران
1396/1/22
-
۵۰ بار
۱۵
-عوامل مؤثر بر بازده کوتاه مدت سهام عرضه های عمومی اولیه(IPOs) در بورس اوراق بهادار تهران
1397/2/18
-
۳۸ بار
۱۶
-عوامل مؤثر بر بازده کوتاه مدت سهام عرضه های عمومی اولیه(IPOs) در بورس اوراق بهادار تهران
1401/2/15
-
۱۵ بار
۱۷
Developing a Fuzzy Risk Assessment Model to Assess the Schedule Risks in Construction Projects (Case: Track Renewal Project in Iran Railway Administration)
1395/9/9
-
۴۰ بار
۱۸
ارائه یک مدل ارزیابی ریسکپذیری فازی برای ارزیابی ریسکپذیری زمانی پروژههای عمرانی: پروژه بهسازی خط اداره کل خط و ابنیه فنی راهآهن جمهوری اسلامی ایران
1396/1/22
-
۳۵ بار
۱۹
ارائه یک مدل ارزیابی ریسک پذیری فازی برای ارزیابی ریسک پذیری زمانی پروژه های عمرانی: پروژه بهسازی خط اداره کل خط و ابنیه فنی راه آهن جمهوری اسلامی ایران
1397/2/18
-
۲۷ بار
۲۰
ارائه یک مدل ارزیابی ریسک پذیری فازی برای ارزیابی ریسک پذیری زمانی پروژه های عمرانی: پروژه بهسازی خط اداره کل خط و ابنیه فنی راه آهن جمهوری اسلامی ایران
1401/2/15
-
۱۶ بار
۲۱
-Designing and Implementing a Performance Measurement Model at R&D Centers: Combining Data Envelopment Analysis and Balanced Scorecard
1395/9/9
-
۴۳ بار
۲۲
طراحی و پیادهسازی یک مدل ارزیابی عملکرد در مراکز تحقیق و توسعه: تلفیق رویکرد تحلیل پوششی دادهها و کارت امتیازی متوازن
1396/1/22
-
۴۶ بار
۲۳
طراحی و پیاده سازی یک مدل ارزیابی عملکرد در مراکز تحقیق و توسعه: تلفیق رویکرد تحلیل پوششی داده ها و کارت امتیازی متوازن
1397/2/18
-
۳۱ بار
۲۴
طراحی و پیاده سازی یک مدل ارزیابی عملکرد در مراکز تحقیق و توسعه: تلفیق رویکرد تحلیل پوششی داده ها و کارت امتیازی متوازن
1401/2/15
-
۱۸ بار
۲۵
بررسی نقش رهبری تحول آفرین در توانمند سازی کارکنان
1395/9/9
-
۴۲ بار
۲۶
بررسی نقش رهبری تحولآفرین در توانمندسازی کارکنان
1396/1/22
-
۲۶ بار
۲۷
بررسی نقش رهبری تحول آفرین در توانمند سازی کارکنان
1397/2/18
-
۳۱ بار
۲۸
مدل تعادل نقطهای در نظام بودجهریزی ایران
1395/9/9
-
۳۰ بار
۲۹
مدل تعادل نقطهای در نظام بودجهریزی ایران
1396/1/22
-
۴۲ بار
۳۰
مدل تعادل نقطهای در نظام بودجهریزی ایران
1397/2/18
-
۲۷ بار
۳۱
طراحی الگوی "سرآمدی بازاریابی" در صنایع تولیدی با رویکرد ترکیبی
1395/9/9
-
۴۱ بار
۳۲
طراحی الگوی "سرآمدی بازاریابی" در صنایع تولیدی با رویکرد ترکیبی
1396/1/22
-
۲۸ بار
۳۳
طراحی الگوی "سرآمدی بازاریابی" در صنایع تولیدی با رویکرد ترکیبی
1397/2/18
-
۲۶ بار
۳۴
الگویی برای تعیین ارزش چرخه عمر مشتریان (CLV) در صنعت بانکداری
1395/9/9
-
۳۶ بار
۳۵
الگویی برای تعیین ارزش چرخه عمر مشتریان (CLV) در صنعت بانکداری
1396/1/22
-
۳۳ بار
۳۶
الگویی برای تعیین ارزش چرخه عمر مشتریان (CLV) در صنعت بانکداری
1397/2/18
-
۳۹ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه