این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
پنجشنبه 3 مهر 1404
فهرست مقالات
پژوهش های مدیریت در ایران
، 1390، جلد ۱۵، شماره ۲
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
مدل سازی ریاضی استوار، رویکردی نوین در بودجه ریزی عمومی ایران
1395/9/9
-
۳۷ بار
۲
Study of Factors Effecting on Buyers' Commitment and Behavior in Industrial Marketing
1395/9/9
-
۳۱ بار
۳
بررسی عوامل مؤثر بر تعهد و رفتار خریداران در بازاریابی صنعتی
1396/1/22
-
۳۴ بار
۴
زمان بندی تعمیرات پیشگیرانه در حالت وجود نیروی کار چند مهارته
1395/9/9
-
۴۰ بار
۵
بررسی تطبیقی وب سایتهای برتر دانشگاههای جهان و ارائه الگویی مناسب برای دانشگاههای کشور
1395/9/9
-
۴۳ بار
۶
بررسی عوامل مؤثر در ایجاد و تقویت تعهد سازمانی کارکنان بانک های دولتی
1395/9/9
-
۳۹ بار
۷
بررسی عوامل مؤثر در ایجاد و تقویت تعهد سازمانی کارکنان بانکهای دولتی
1396/1/22
-
۳۵ بار
۸
بررسی عوامل مؤثر در ایجاد و تقویت تعهد سازمانی کارکنان بانک های دولتی
1397/2/18
-
۳۸ بار
۹
اندازهگیری ظرفیت حاکمیت: مفاهیم، مدل و روش اندازهگیری
1395/9/9
-
۳۲ بار
۱۰
Institutional explanation of hydraulic Structures in Iran
1395/9/9
-
۲۶ بار
۱۱
تبیین نهادی نحوه شکلگیری ساختارهای هیدرولیک در ایران
1396/1/22
-
۲۶ بار
۱۲
تبیین نهادی نحوه شکل گیری ساختارهای هیدرولیک در ایران
1397/2/18
-
۲۵ بار
۱۳
به کارگیری QFD فازی در مدیریت استراتژیک عرضه محصول:مطالعه موردی در شرکت پارس الکتریک
1395/9/9
-
۴۲ بار
۱۴
به کارگیری QFD فازی در مدیریت استراتژیک عرضه محصول:مطالعه موردی در شرکت پارس الکتریک
1396/1/22
-
۳۲ بار
۱۵
به کارگیری QFD فازی در مدیریت استراتژیک عرضه محصول:مطالعه موردی در شرکت پارس الکتریک
1397/2/18
-
۳۷ بار
۱۶
رابطۀ ادراک سیاست سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در دانشگاه های دولتی شهر تهران: تبیین نقش تعدیل گر معنویت سازمانی
1395/9/9
-
۳۷ بار
۱۷
رابطۀ ادراک سیاست سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در دانشگاههای دولتی شهر تهران: تبیین نقش تعدیلگر معنویت سازمانی
1396/1/22
-
۳۳ بار
۱۸
رابطۀ ادراک سیاست سازمانی و رفتار شهروندی سازمانی در دانشگاه های دولتی شهر تهران: تبیین نقش تعدیل گر معنویت سازمانی
1397/2/18
-
۳۸ بار
۱۹
اندازه گیری رضایت مشتری در بانک توسعه صادرات ایران با استفاده از روش تجزیه و تحلیل چندمعیاره رضایت (MUSA)
1395/9/9
-
۲۴ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه