فهرست مقالات


مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی، 1393، جلد ۲، شماره ۵
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ نقش رسانه‌های اجتماعی بر توسعه رفتارهای اوباش‌گرایانه تماشاگران فوتبال 1395/9/8 - Get XML Data ۵۳ بار
۲ مقایسه وضعیت به کارگیری فن آوری اطلاعات و ارتباطات(ICT)در بین دانشجویان تربیت بدنی و غیر تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج 1395/9/8 - Get XML Data ۴۵ بار
۳ نقش صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران بر بازاریابی محصولات ورزشی ایران با تأکید بر آمیخته بازاریابی ورزشی (۴p) 1395/9/8 - Get XML Data ۴۵ بار
۴ ارزیابی نقش های اطلاع رسانی، مشارکت اجتماعی، آموزش و فرهنگ سازی برنامه تلویزیونی نود 1395/9/8 - Get XML Data ۶۱ بار
۵ مقایسه دیدگاه اساتید، کارشناسان رسانه و مشارکت کنندگان ورزش همگانی در مورد کارکردهای رسانه های جمعی در توسعه و ترویج ورزش همگانی 1395/9/8 - Get XML Data ۵۵ بار
۶ رابطه بین خلاقیت و مهارت های ارتباطی مدیران ورزشی 1395/9/8 - Get XML Data ۴۷ بار
۷ بررسی وضعیت موجود و مطلوب نقش رسانه‌های جمعی در توسعه رشته ورزشی والیبال در دانشجویان علوم ورزشی 1395/9/8 - Get XML Data ۴۲ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه