فهرست مقالات
تعلیم و تربیت استثنائی، 1391، جلد ۱، شماره ۱۰۹ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | تاثیر روش یادگیری مشارکتی در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان کم توان ذهنی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۵۳ بار | |
۲ | اختلال دلبستگی در کودکان کم توان ذهنی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۹۴ بار | |
۳ | آموزش مستقیم و کاربرد آن در حوزه ناتوانی های یادگیری | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۸۳ بار | |
۴ | رفتارهای انطباقی در افراد با ناتوانی ذهنی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۸۷ بار | |
۵ | ملاک های تشخیصی اختلالات یادگیری در مقیاس هوشی تجدید نظر شده وکسلر کودکان | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۹۷ بار | |
۶ | بازی های رایانه ای و نقش آن در آموزش و یادگیری دانش آموزان کم توان ذهنی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۲۱۸ بار | |
۷ | راهبردهایی برای طراحی نرم افزار تحرک و جهت یابی برای کودکان نابینا | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۶۸ بار | |
۸ | سوادآموزی و افراد دارای ناتوانی های رشدی: علل و شیوه ها | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۴۵ بار | |
۹ | آموزش مهارت های اجتماعی به دانش آموزان با نیازهای ویژه در نظام آموزش فراگیر | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۶۲ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |