فهرست مقالات
تعلیم و تربیت استثنائی، 1392، جلد ۱، شماره ۱۱۴ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | مقایسه ویژگیهای زیستی والدین خویشاوند و غیرخویشاوند با بیش از یک فرزند استثنایی در مناطق شهری و روستایی اهواز | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۵۱ بار | |
۲ | بررسی درک زمان در کودکان دارای اختلال نارسایی توجه/ بیشفعالی و کودکان عادی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۸۸ بار | |
۳ | مسایل سنجش و تشخیص دانشآموزان ورودی به مدرسه | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۵۱ بار | |
۴ | برنامه والدگری مثبت (Triple- P) | 1395/9/5 | - | ![]() |
۲۱۰ بار | |
۵ | آموزش کودکان دارای نارسایی توجه/بیشفعالی: راهبردها و چالشها | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۸۶ بار | |
۶ | عملکردهای شناختی و زبان شناختی در کودکان ناشنوا | 1395/9/5 | - | ![]() |
۲۲۹ بار | |
۷ | رویکردهای ارتباط دستی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۴۸ بار | |
۸ | نگاهی به اختلال نافرمانی مقابلهای، اختلال سلوک و ویژگی های جامعه ستیزی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۸۳ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |