فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1393، جلد ۲، شماره ۱۲۴ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | بررسی مقایسهای حمایت اجتماعی ادراک شده و سلامت روان مادران کودکان با و بدون آسیب شنوایی | 1395/9/5 | - | ۱۷۹ بار | ||
| ۲ | مقایسه سیالی کلامی آوایی و معنایی در دانش آموزان نارساخوان | 1395/9/5 | - | ۱۶۹ بار | ||
| ۳ | تأثیر روش مداخله ای تحریک حسی و حرکتی بر میزان هماهنگی حرکتی در دانشآموزان کمتوان ذهنی آموزشپذیر با اختلال هماهنگی رشدی | 1395/9/5 | - | ۱۹۵ بار | ||
| ۴ | اثر بخشی آموزش حافظه کاری بر کاهش مشکلات خواندن و بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان | 1395/9/5 | - | ۱۷۳ بار | ||
| ۵ | تاثیر آموزش با شیوه بداهه پردازی بر مهارت های نگارشی کودکان آسیب دیده شنوایی | 1395/9/5 | - | ۲۳۹ بار | ||
| ۶ | ویژگی های رفتاری اختلال پردازش شنوایی و اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی | 1395/9/5 | - | ۱۸۳ بار | ||
| ۷ | کاربرد فناوریهای کمکی رایانهای برای دانشآموزان کمبینا در فرایند یاددهی - یادگیری | 1395/9/5 | - | ۱۹۹ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||