فهرست مقالات
تعلیم و تربیت استثنائی، 1393، جلد ۲، شماره ۱۲۴ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | بررسی مقایسهای حمایت اجتماعی ادراک شده و سلامت روان مادران کودکان با و بدون آسیب شنوایی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۶۴ بار | |
۲ | مقایسه سیالی کلامی آوایی و معنایی در دانش آموزان نارساخوان | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۵۹ بار | |
۳ | تأثیر روش مداخله ای تحریک حسی و حرکتی بر میزان هماهنگی حرکتی در دانشآموزان کمتوان ذهنی آموزشپذیر با اختلال هماهنگی رشدی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۸۱ بار | |
۴ | اثر بخشی آموزش حافظه کاری بر کاهش مشکلات خواندن و بهبود حافظه کاری دانش آموزان نارساخوان | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۵۹ بار | |
۵ | تاثیر آموزش با شیوه بداهه پردازی بر مهارت های نگارشی کودکان آسیب دیده شنوایی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۲۲۶ بار | |
۶ | ویژگی های رفتاری اختلال پردازش شنوایی و اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۶۹ بار | |
۷ | کاربرد فناوریهای کمکی رایانهای برای دانشآموزان کمبینا در فرایند یاددهی - یادگیری | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۸۵ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |