فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1394، جلد ۲، شماره ۱۳۰ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تاثیر همزمان راهبردهای مداخله ای در کاهش نشانه های اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی از نوع تکانشگری (مطالعه تک موردی) | 1395/9/5 | - | ۱۹۲ بار | ||
| ۲ | بررسی نقش زبان و کارکردهایاجرایی در رشد نظریهذهن کودکانناشنوا | 1395/9/5 | - | ۱۸۹ بار | ||
| ۳ | رابطه بین کیفیت زندگی با درگیری شغلی کارکنان مدارس استثنایی | 1395/9/5 | - | ۲۵۳ بار | ||
| ۴ | رابطه بین هوشبهر با تعادل پویا در دانش آموزان پسر با کم توانی ذهنی | 1395/9/5 | - | ۱۹۰ بار | ||
| ۵ | مقایسه سبک حل مسأله و سازگاری زناشویی در مادران کودک استثنایی و عادی | 1395/9/5 | - | ۱۵۲ بار | ||
| ۶ | اختلال دهلیزی در کودکان با آسیب شنوایی | 1395/9/5 | - | ۱۶۵ بار | ||
| ۷ | آموزش فراگیر : وضعیت موجود و مطلوب | 1395/9/5 | - | ۱۷۴ بار | ||
| ۸ | قانون طلایی تدارک حمایت از دانش آموزان با نیازهای ویژه در کلاسهای فراگیر: از دیگران آنطور حمایت کنید که دوست دارید از شما حمایت کنند | 1395/9/5 | - | ۱۸۶ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||