فهرست مقالات
تعلیم و تربیت استثنائی، 1391، جلد ۳، شماره ۱۱۱ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | بررسی نتایج نیازسنجی از مربیان کودکان آسیبدیدهی شنوایی به منظور طراحی و تدوین برنامهی آموزشی ـ توانبخشی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۵۸ بار | |
۲ | تاثیر آموزش راهبردهای فراشناختی با پیش ختام (SQP۴R) و خود نظارتی در درک مطلب خواندن کودکان کم توان ذهنی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۲۱۷ بار | |
۳ | تأثیر بازیهای بومی و محلی بر رشد ادراک بصری ـ حرکتی دانشآموزان کمتوان ذهنی آمادگی و سال اول ابتدایی شهر شیراز | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۶۴ بار | |
۴ | روانشناسی و آموزش و پرورش کودکان و نوجوانان استثنائی: رویکرد فراگیر و رهائیبخش | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۶۸ بار | |
۵ | الگوی برنامه درسی پودمانی بر پایه استاندارد شایستگی حرفهای | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۷۹ بار | |
۶ | بررسی مهارت بینایی- حرکتی در کودکان آسیب دیدهی شنوایی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۵۶ بار | |
۷ | تلفیـق کودکان استثنایی / اصول، مزایا و روشها | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۷۳ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |