فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1393، جلد ۳، شماره ۱۲۵ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | نقش سبک فرزندپروری مادران در پیشبینی مشکلات رفتاری کودکان پیشدبستانی با کمتوانیذهنی | 1395/9/5 | - | ۱۶۳ بار | ||
| ۲ | بررسی اثر آموزش از طریق محتوای الکترونیکی (چند رسانه های آموزشی) بر یادگیری درس علوم پایه ششم دانش آموزان دختر آسیب دیده شنوایی | 1395/9/5 | - | ۱۶۴ بار | ||
| ۳ | بررسی و مقایسه تعلل ورزی تحصیلی در دانش آموزان معلول جسمی – حرکتی، ناشنوا و نابینا با توجه به نقش جنسیت | 1395/9/5 | - | ۲۷۴ بار | ||
| ۴ | بررسی رابطه بین برتری طرفی و عملکرد ارتباطی با سن دانش آموزان مبتلا به اتیسم | 1395/9/5 | - | ۱۶۹ بار | ||
| ۵ | برنامه والد – کودک فرانک | 1395/9/5 | - | ۱۶۸ بار | ||
| ۶ | رویکردهای نظری و کاربردی در اختلال های اضطرابی در کودکان | 1395/9/5 | - | ۱۵۲ بار | ||
| ۷ | ماهیت و طبقهبندی اختلالات خواندن (نقدی بر پیشنهادات (DSM- ۵) برای این اختلال) | 1395/9/5 | - | ۱۷۰ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||