فهرست مقالات
تعلیم و تربیت استثنائی، 1391، جلد ۴، شماره ۱۱۲ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | بررسی اثربخشی برنامه جرأتآموزی گروهی بر افزایش میزان مهارتهای اجتماعی دانشآموزان دبستانی با آسیبهای شنوایی در شهر بوکان | 1395/9/5 | - | ![]() |
۲۲۹ بار | |
۲ | بررسی مقایسهای امید به زندگی و خوشبینی در دانشآموزان ناشنوا و شنوا | 1395/9/5 | - | ![]() |
۲۳۵ بار | |
۳ | مقایسه هوش هیجانی در سه گروه نابینا، کمبینا و عادی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۹۸ بار | |
۴ | نقش هنر درمانی در سازگاری تحصیلی، اجتماعی و هیجانی کودکان دارای اختلال یادگیری | 1395/9/5 | - | ![]() |
۸۲۵ بار | |
۵ | وظایف والدین کودکان دارای اختلال یادگیری | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۷۱ بار | |
۶ | تدریس همسال: راهبرد آموزش به دانشآموزان دارای نیازهای ویژه در نظام آموزش فراگیر | 1395/9/5 | - | ![]() |
۲۰۴ بار | |
۷ | مدیریت نوآوری در فن آوری اطلاعات و ارتباطات | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۶۳ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |