فهرست مقالات
تعلیم و تربیت استثنائی، 1393، جلد ۴، شماره ۱۲۶ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | پیش بینی رضایت شغلی بر اساس باورهای خودکارآمدی، خودکارآمدی تدریس، استرس شغلی و سطح نیازهای معلمان استثنایی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۷۶ بار | |
۲ | بررسی مقایسه ای سرزندگی در دانش آموزان با و بدون نقص شنوایی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۷۶ بار | |
۳ | بررسی و مقایسه هوش هیجانی دانش آموزان نابینا و ناشنوای دوره دبیرستان استان زنجان | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۶۳ بار | |
۴ | کاربرد روش مونته سوری در آموزش کودکان کم شنوا | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۸۴ بار | |
۵ | آشنایی با رشد حرکتی و مشکلات حرکتی کودکان با آسیب بینایی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۲۸۲ بار | |
۶ | کودکان استثنایی دوگانه چه کسانی هستند؟ شناسایی، ویژگی ها و مشکلات | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۷۴ بار | |
۷ | چگونه میتوانم رایانه را به وسیلۀ روشهای خلاق به کودکان کم توان ذهنی آموزش دهم؟ (اقدامپژوهی) | 1395/9/5 | - | ![]() |
۲۳۸ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |