فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1393، جلد ۴، شماره ۱۲۶ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | پیش بینی رضایت شغلی بر اساس باورهای خودکارآمدی، خودکارآمدی تدریس، استرس شغلی و سطح نیازهای معلمان استثنایی | 1395/9/5 | - | ۱۹۹ بار | ||
| ۲ | بررسی مقایسه ای سرزندگی در دانش آموزان با و بدون نقص شنوایی | 1395/9/5 | - | ۱۹۳ بار | ||
| ۳ | بررسی و مقایسه هوش هیجانی دانش آموزان نابینا و ناشنوای دوره دبیرستان استان زنجان | 1395/9/5 | - | ۱۷۳ بار | ||
| ۴ | کاربرد روش مونته سوری در آموزش کودکان کم شنوا | 1395/9/5 | - | ۲۰۳ بار | ||
| ۵ | آشنایی با رشد حرکتی و مشکلات حرکتی کودکان با آسیب بینایی | 1395/9/5 | - | ۲۹۷ بار | ||
| ۶ | کودکان استثنایی دوگانه چه کسانی هستند؟ شناسایی، ویژگی ها و مشکلات | 1395/9/5 | - | ۱۸۵ بار | ||
| ۷ | چگونه میتوانم رایانه را به وسیلۀ روشهای خلاق به کودکان کم توان ذهنی آموزش دهم؟ (اقدامپژوهی) | 1395/9/5 | - | ۲۵۱ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||