فهرست مقالات
تعلیم و تربیت استثنائی، 1394، جلد ۸، شماره ۱۳۶ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | مقایسه سلامت روان مادران دارای کودکان با و بدون اختلال کمتوجهی- بیشفعالی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۲۰۵ بار | |
۲ | مقایسه سبک های مقابله ای چند بعدی در معلمان مجرد و متاهل مدارس دانشآموزان کمتوانذهنی و عادی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۷۲ بار | |
۳ | بررسی نگرش دبیران دانشآموزان با کمتوانیذهنی نسبتبه دوره متوسطه حرفهای | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۶۸ بار | |
۴ | بررسی تحلیلی ـ انتقادی رویکردهای تشخیصی مختلف ناتوانی های یادگیری | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۴۷ بار | |
۵ | بررسی و شناسایی مهارتهای موردنیاز برای آمادگی شغلی دانشآموزان با کمتوانیذهنی در دوره پیشحرفهای | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۶۵ بار | |
۶ | اثربخشی درمان نوروفیدبک بر کودکان با اختلال کم توجهی- بیشفعالی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۸۷ بار | |
۷ | بررسی تحول تعریف نارسایی هوشی و تفاوت آن در نسخه چهارم و پنجم راهنمای تشخیصی و آماری اختلالهای روانی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۷۹ بار | |
۸ | ایجاد استدلال استعاری در کودکان با اختلال اتیسم | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۹۰ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |