فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1392، جلد ۹، شماره ۱۲۲ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | تاثیر درمانگری شناختی – رفتاری بر سلامت عمومی و نشانه های افسردگی مادران کودکان کم شنوا | 1395/9/5 | - | ۲۴۴ بار | ||
| ۲ | بررسی مولفه های روان نژندی در والدین کودکان اتیسم، کم توان ذهنی و عادی شهر تبریز | 1395/9/5 | - | ۲۲۲ بار | ||
| ۳ | مقایسه باز آموزی اسنادی، راهبردهای شناختی و فراشناختی در حل مسأله ریاضی در کودکان با کم توان ذهنی | 1395/9/5 | - | ۲۱۸ بار | ||
| ۴ | کاربرد فعالیت ها و راهکارهای آموزشی- درمانیِ متناسب با نیازها و ویژگی های رشدی کودکان اتیسم | 1395/9/5 | - | ۱۷۴ بار | ||
| ۵ | آموزش فراگیر تربیتبدنی | 1395/9/5 | - | ۲۱۲ بار | ||
| ۶ | راهبردهای ارتقای کیفی آموزش ریاضیات در دانش آموزان آسیب دیده شنوایی | 1395/9/5 | - | ۱۸۲ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||