فهرست مقالات
تعلیم و تربیت استثنائی، 1392، جلد ۹، شماره ۱۲۲ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | تاثیر درمانگری شناختی – رفتاری بر سلامت عمومی و نشانه های افسردگی مادران کودکان کم شنوا | 1395/9/5 | - | ![]() |
۲۲۷ بار | |
۲ | بررسی مولفه های روان نژندی در والدین کودکان اتیسم، کم توان ذهنی و عادی شهر تبریز | 1395/9/5 | - | ![]() |
۲۰۴ بار | |
۳ | مقایسه باز آموزی اسنادی، راهبردهای شناختی و فراشناختی در حل مسأله ریاضی در کودکان با کم توان ذهنی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۲۰۵ بار | |
۴ | کاربرد فعالیت ها و راهکارهای آموزشی- درمانیِ متناسب با نیازها و ویژگی های رشدی کودکان اتیسم | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۶۴ بار | |
۵ | آموزش فراگیر تربیتبدنی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۲۰۰ بار | |
۶ | راهبردهای ارتقای کیفی آموزش ریاضیات در دانش آموزان آسیب دیده شنوایی | 1395/9/5 | - | ![]() |
۱۷۰ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |