فهرست مقالات
| تعلیم و تربیت استثنائی، 1394، جلد ۹، شماره ۱۳۷ | ||||||
| ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
| ۱ | اثربخشی آموزش کاهش تنیدگی مبتنی بر ذهن آگاهی بر سلامت عمومی مادران کودکان کمتوانذهنی | 1395/9/5 | - | ۲۰۰ بار | ||
| ۲ | بررسی روند تحول نظریه ذهن در دانشآموزان با و بدون اختلال یادگیری | 1395/9/5 | - | ۲۱۳ بار | ||
| ۳ | شیوع اختلال هماهنگی رشدی در کودکان دختر ۹ تا ۱۱ ساله شهرستان خرمبید | 1395/9/5 | - | ۲۰۶ بار | ||
| ۴ | بررسی میزان عملکرد درس حرفهآموزی در دانشآموزان کمتوانذهنی از دیدگاه دبیران مدارس استثنایی شهر اصفهان | 1395/9/5 | - | ۱۷۶ بار | ||
| ۵ | معرفی و کاربرد الگوی رهنموددادن همزمان در آموزش کودکان با اختلال اتیسم وکودکان با کمتوانیذهنی | 1395/9/5 | - | ۱۸۸ بار | ||
| ۶ | فعالیتهای اوقاتفراغت برای افراد با کمتوانیذهنی | 1395/9/5 | - | ۱۹۴ بار | ||
| ۷ | تفکر آیندهنگر در افراد با اختلال طیف اتیسم | 1395/9/5 | - | ۱۷۲ بار | ||
| ۸ | تاثیر تمرینهای مقاومتی در نیمرخ هورمونی و ایمونوگلوبین بزاق بزرگسالان دارای نشانگان داون | 1395/9/5 | - | ۱۸۶ بار | ||
| برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه | ||||||