این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


بررسی های حسابداری و حسابرسی، 1386، جلد ۱۴، شماره ۲
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ نقش گروه‌‌‌‌های مرجع در ترغیب افراد به سرمایه‌گذاری در بورس اوراق بهادار ( مطالعه موردی :بورس اوراق بهادار اصفهان ) 1396/8/12 - Get XML Data ۲۶ بار
۲ ارزیابی مقایسه‌ای سودآوری اعتبارات بانکی عقود اسلامی به روش بهایابی بر مبنای فعالیت و روش بهایابی سنتی: مورد بانک توسعه صادرات ایران 1396/8/12 - Get XML Data ۳۴ بار
۳ آزمون ساختار خطی اطلاعات در مدل اولسن 1396/8/12 - Get XML Data ۲۸ بار
۴ بررسی تاثیر عوامل داخلی شرکت‌ها بر چگونگی شکل‌گیری ساختار سرمایه شرکت‌های عضو بورس اوراق بهادار تهران 1396/8/12 - Get XML Data ۲۷ بار
۵ بررسی رابطه بین ویژگی‌های کیفی سود و هزینه سرمایه سهام عادی 1396/8/12 - Get XML Data ۳۵ بار
۶ ارتقای کیفیت خدمات امور مالی با به‌کارگیری QFD و AHP 1396/8/12 - Get XML Data ۳۴ بار
۷ اندازه‌گیری کیفیت خدمات در دانشگاه‌های ایران: UNQUAL در برابر UNPERF 1396/8/12 - Get XML Data ۲۸ بار
۸ ارتقای کیفیت خدمات امور مالی با به‌کارگیری QFD و AHP 1397/2/18 - Get XML Data ۲۵ بار
۹ اندازه‌گیری کیفیت خدمات در دانشگاه‌های ایران: UNQUAL در برابر UNPERF 1397/2/18 - Get XML Data ۳۱ بار
۱۰ ارتقای کیفیت خدمات امور مالی با به‌کارگیری QFD و AHP 1397/9/19 - Get XML Data ۱۹ بار
۱۱ اندازه‌گیری کیفیت خدمات در دانشگاه‌های ایران: UNQUAL در برابر UNPERF 1397/9/19 - Get XML Data ۲۰ بار
۱۲ ارتقای کیفیت خدمات امور مالی با به‌کارگیری QFD و AHP 1398/3/6 - Get XML Data ۳۵ بار
۱۳ اندازه‌گیری کیفیت خدمات در دانشگاه‌های ایران: UNQUAL در برابر UNPERF 1398/3/6 - Get XML Data ۲۰ بار
۱۴ ارتقای کیفیت خدمات امور مالی با به‌کارگیری QFD و AHP 1398/5/9 - Get XML Data ۲۷ بار
۱۵ اندازه‌گیری کیفیت خدمات در دانشگاه‌های ایران: UNQUAL در برابر UNPERF 1398/5/9 - Get XML Data ۳۰ بار
۱۶ ارتقای کیفیت خدمات امور مالی با به‌کارگیری QFD و AHP 1401/11/29 - Get XML Data ۱۸ بار
۱۷ اندازه‌گیری کیفیت خدمات در دانشگاه‌های ایران: UNQUAL در برابر UNPERF 1401/11/29 - Get XML Data ۲۰ بار
۱۸ ارتقای کیفیت خدمات امور مالی با به‌کارگیری QFD و AHP 1402/9/2 - Get XML Data ۲۱ بار
۱۹ اندازه‌گیری کیفیت خدمات در دانشگاه‌های ایران: UNQUAL در برابر UNPERF 1402/9/2 - Get XML Data ۲۰ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه