فهرست مقالات
Iranian Journal of Applied Linguistics، 1388، جلد ۱۲، شماره ۲ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | تاثیر روش تدریس پردازشی و روش تدریس برون داد- محور بر توانایی تفسیر و تولید ساختار سببی در زبان انگلیسی | 1395/8/30 | - | ![]() |
۲۷ بار | |
۲ | نقش آموزش، سطح توانش زبانی و خصوصیات شخصیتی در استفاده از راهبردهای ارتباطی | 1395/8/30 | - | ![]() |
۳۸ بار | |
۳ | بررسی عزت نفس از طریق یک دوره شناختی-عاطفی مبتنی بر مهارت خواندن در محیط آموزش زبان انگلیسی | 1395/8/30 | - | ![]() |
۲۶ بار | |
۴ | طرح توصیف کننده های معیارهای بارم گذاری برای ارزیابی مقاطع قابل تعریف فرآیند نگارش: توانش های نهفته در عملکرد نگارش زبان آموزان | 1395/8/30 | - | ![]() |
۲۷ بار | |
۵ | تمرکز بر فرم بر اساس هوش چندگانه و کاربرد صحیح گرامر | 1395/8/30 | - | ![]() |
۳۱ بار | |
۶ | ویرایش و بازسازی متن در نگارش متون علمی-توضیحی وداستان روایی دانشجویان زبان انگلیسی با تکیه بر آموزش فرم محور و فعالیت گروهی | 1395/8/30 | - | ![]() |
۳۲ بار | |
۷ | مهندسی هوش هیجانی زبان آموزان از طریق تفکر فازی و مهندسی هیجان | 1395/8/30 | - | ![]() |
۲۹ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |