فهرست مقالات
Iranian Journal of Applied Linguistics، 1391، جلد ۱۶، شماره ۱ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | بررسی ارتباط فراگیری زبان دوم و هوش هیجانی با تکیه بر توانش کاربرد شناسی زبان بینابین | 1395/8/30 | - | ![]() |
۲۵ بار | |
۲ | استفاده از لیست ارزیابی دوگانه تحلیلی جزئی نگر در ایجاد پایایی ارزیابی نوشتار فردی و گروهی مصححان | 1395/8/30 | - | ![]() |
۲۸ بار | |
۳ | تاثیر روشهای متفاوت نگارش دفتر تفکرات انتقادی بر روی مهارت خودسازماندهی زبان آموزان | 1395/8/30 | - | ![]() |
۲۵ بار | |
۴ | تحلیل ژانر محور بخش پیشنهادات برای پژوهش های بیشتر در پایان نامه های رشته زبانشناسی کاربردی در ایران | 1395/8/30 | - | ![]() |
۲۵ بار | |
۵ | بررسی گفتمان کلاس: مطالعه موردی کلاس تدریس انگلیسی به عنوان زبان خارجی در ایران هنگام استفاده از روش ارتباطی | 1395/8/30 | - | ![]() |
۲۵ بار | |
۶ | الگوی اجتماعی و روانی یادگیری زبان انگلیسی: بررسی ابعاد سرمایه های فرهنگی/اجتماعی و شناختی/فراشناختی | 1395/8/30 | - | ![]() |
۲۶ بار | |
۷ | تورش مصحح در ارزیابی نگارش فر اگیران زبان انگلیسی در ایران | 1395/8/30 | - | ![]() |
۲۶ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |