فهرست مقالات
Iranian Journal of Applied Linguistics، 1393، جلد ۱۷، شماره ۲ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | The Vocabulary Profile of Iranian English Teaching School books | 1395/8/30 | - | ![]() |
۲۶ بار | |
۲ | Vodcast: A Breakthrough in Developing Incidental Vocabulary Learning | 1395/8/30 | - | ![]() |
۲۵ بار | |
۳ | The Place of Postmethod Pedagogy in Teacher Education Programs in EFL Language Centers of Iran | 1395/8/30 | - | ![]() |
۳۶ بار | |
۴ | The Impact of Interactive Output Tasks on Developing Vocabulary Knowledge of Iranian EFL Learners | 1395/8/30 | - | ![]() |
۲۹ بار | |
۵ | The Significance of Multimodality/Multiliteracies in Iranian EFL Learners’ Meaning- Making Process | 1395/8/30 | - | ![]() |
۳۷ بار | |
۶ | Effects of Structured Input and Meaningful Output on EFL Learners' Acquisition of Nominal Clauses | 1395/8/30 | - | ![]() |
۲۶ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |