این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


جستارهای زبانی، 1401، جلد ۱۳، شماره ۳
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ Exploring Cultural Schemas in Foreign Language Education Policy (FLEP) Documents of Iran 1404/7/3 - Get XML Data ۳ بار
۲ Investigating the Anxiety Factors among English for Specific Purposes Students in a Vocational Education setting 1404/7/3 - Get XML Data ۳ بار
۳ Cognitive and Metacognitive Strategy Use in Reading: The Case of Iranian EFL Students’ Test Performance 1404/7/3 - Get XML Data ۳ بار
۴ L۲ ASD Learners’ Scaffolding Development after Long Interaction with The Mobile Story-Sharing Application 1404/7/3 - Get XML Data ۳ بار
۵ Effect of Emotional Valence, Frequency and Gender on L۲ Word Recognition Time: An Eye Tracking Study 1404/7/3 - Get XML Data ۳ بار
۶ A Corpus-based Analysis of Noun Phrase Complexity in Research Article Part-genres in Applied Linguistics and Clinical Medicine 1404/7/3 - Get XML Data ۴ بار
۷ Iranian EFL Students’ L۲ Engagement: The Impact of Teacher Support and Teacher-student Rapport 1404/7/3 - Get XML Data ۳ بار
۸ A Small-Scale Corpus-Based Study for The Varietal Differences in American and British English: Implications for Language Education 1404/7/3 - Get XML Data ۳ بار
۹ EFL Teachers’ Use of Coping Strategies in the Face of Identity Tensions 1404/7/3 - Get XML Data ۳ بار
۱۰ Source Use by EFL Undergraduate Students: Challenges and Success in Process-based Writing 1404/7/3 - Get XML Data ۳ بار
۱۱ Iranian EFL Learners&#۰۳۹; Narratives in a Pandemic Pedagogy: Appreciative Inquiry-Based Approach 1404/7/3 - Get XML Data ۳ بار
۱۲ Grammar Instruction to Young Adolescents at Lower Proficiency Levels Through Metacognitive Intervention 1404/7/3 - Get XML Data ۳ بار
۱۳ Intergenerational Transmission of Chinese Foochow: Exploring a Connection between Family Language Policy and Language-Ethnicity Dimensions 1404/7/3 - Get XML Data ۲ بار
۱۴ The Path in Behind and the Challenges in Front: A Methodological Synthesis of Iranian L۲ Papers 1404/7/3 - Get XML Data ۳ بار
۱۵ Iranian EFL Teachers&#۰۳۹; Beliefs about Dynamic Assessment: Does Context Make a Difference? 1404/7/3 - Get XML Data ۳ بار
۱۶ A Multisemiotic Investigation of Iranian EFL Teachers’ Turn-allocation Strategies in their Classroom Interactions 1404/7/3 - Get XML Data ۲ بار
۱۷ Investigating the Learning Style Variation and Strategy Selection of Iranian Learners in Listening Skill 1404/7/3 - Get XML Data ۴ بار
۱۸ Can We Learn about Culture by EFL Textbook Images? A Semiotic Approach Perspective 1404/7/3 - Get XML Data ۳ بار
۱۹ La pandémie de Covid-۱۹ et l’apprentissage en ligne du français dans les établissements d’enseignement supérieur: L’université de Jordanie en tant qu’étude de cas 1404/7/3 - Get XML Data ۳ بار
۲۰ L’étude de la sonorité des consonnes labiales employées dans le groupe CC en position finale de la syllabe CVCC (Le cas du lexique pur et emprunté en persan contemporain) 1404/7/3 - Get XML Data ۴ بار
۲۱ La mise en application et le développement de la compétence transculturelle chez les apprenants de FLE en contexte iranien 1404/7/3 - Get XML Data ۳ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه