این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
یکشنبه 4 آبان 1404
فهرست مقالات
جستارهای زبانی
، 1401، جلد ۱۳، شماره ۳
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
Exploring Cultural Schemas in Foreign Language Education Policy (FLEP) Documents of Iran
1404/7/3
-
۳ بار
۲
Investigating the Anxiety Factors among English for Specific Purposes Students in a Vocational Education setting
1404/7/3
-
۳ بار
۳
Cognitive and Metacognitive Strategy Use in Reading: The Case of Iranian EFL Students’ Test Performance
1404/7/3
-
۳ بار
۴
L۲ ASD Learners’ Scaffolding Development after Long Interaction with The Mobile Story-Sharing Application
1404/7/3
-
۳ بار
۵
Effect of Emotional Valence, Frequency and Gender on L۲ Word Recognition Time: An Eye Tracking Study
1404/7/3
-
۳ بار
۶
A Corpus-based Analysis of Noun Phrase Complexity in Research Article Part-genres in Applied Linguistics and Clinical Medicine
1404/7/3
-
۴ بار
۷
Iranian EFL Students’ L۲ Engagement: The Impact of Teacher Support and Teacher-student Rapport
1404/7/3
-
۳ بار
۸
A Small-Scale Corpus-Based Study for The Varietal Differences in American and British English: Implications for Language Education
1404/7/3
-
۳ بار
۹
EFL Teachers’ Use of Coping Strategies in the Face of Identity Tensions
1404/7/3
-
۳ بار
۱۰
Source Use by EFL Undergraduate Students: Challenges and Success in Process-based Writing
1404/7/3
-
۳ بار
۱۱
Iranian EFL Learners&#۰۳۹; Narratives in a Pandemic Pedagogy: Appreciative Inquiry-Based Approach
1404/7/3
-
۳ بار
۱۲
Grammar Instruction to Young Adolescents at Lower Proficiency Levels Through Metacognitive Intervention
1404/7/3
-
۳ بار
۱۳
Intergenerational Transmission of Chinese Foochow: Exploring a Connection between Family Language Policy and Language-Ethnicity Dimensions
1404/7/3
-
۲ بار
۱۴
The Path in Behind and the Challenges in Front: A Methodological Synthesis of Iranian L۲ Papers
1404/7/3
-
۳ بار
۱۵
Iranian EFL Teachers&#۰۳۹; Beliefs about Dynamic Assessment: Does Context Make a Difference?
1404/7/3
-
۳ بار
۱۶
A Multisemiotic Investigation of Iranian EFL Teachers’ Turn-allocation Strategies in their Classroom Interactions
1404/7/3
-
۲ بار
۱۷
Investigating the Learning Style Variation and Strategy Selection of Iranian Learners in Listening Skill
1404/7/3
-
۴ بار
۱۸
Can We Learn about Culture by EFL Textbook Images? A Semiotic Approach Perspective
1404/7/3
-
۳ بار
۱۹
La pandémie de Covid-۱۹ et l’apprentissage en ligne du français dans les établissements d’enseignement supérieur: L’université de Jordanie en tant qu’étude de cas
1404/7/3
-
۳ بار
۲۰
L’étude de la sonorité des consonnes labiales employées dans le groupe CC en position finale de la syllabe CVCC (Le cas du lexique pur et emprunté en persan contemporain)
1404/7/3
-
۴ بار
۲۱
La mise en application et le développement de la compétence transculturelle chez les apprenants de FLE en contexte iranien
1404/7/3
-
۳ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه