این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 3 دی 1404
فهرست مقالات
جستارهای زبانی
، 1401، جلد ۱۳، شماره ۵
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
Revisiting Research on Positive Psychology in Second and Foreign Language Education: Trends and Directions
1404/7/3
-
۲ بار
۲
How Syntactically Complex is L۲ Academic Research Writing by Filipino Researchers across Disciplines?
1404/7/3
-
۴ بار
۳
The Effects of Reading and Listening on L۲ Incidental Learning and Retention of Different Dimensions of Word Knowledge
1404/7/3
-
۵ بار
۴
Exploring English Language Teaching in Ecuadorian Secondary Schools: Teachers’ Beliefs About the National Curriculum Reform
1404/7/3
-
۲ بار
۵
Validation of the Persian Adaptation of Academic Emotion Regulation Questionnaire in the EFL Context
1404/7/3
-
۵ بار
۶
General English Programs in Tertiary Education in Vietnam
1404/7/3
-
۴ بار
۷
The Implementation of Self-Monitoring in Writing: Analyzing the Form and Content of EFL Learners’ Annotations
1404/7/3
-
۴ بار
۸
Acquisition of L۳ French Object Clitics by L۱-Sinhala-L۲-English Speakers
1404/7/3
-
۳ بار
۹
Classroom Discourse: The Skills and Systems Mode in the Persian Reading and Writing Literacy Development Course
1404/7/3
-
۴ بار
۱۰
A Qualitative Evaluation of the Impact of Online Visually-Based L۲ Acquisition on College Students’ Risk-Taking, Motivation, and Anxiety
1404/7/3
-
۳ بار
۱۱
Faciality and De-facialization in Ken Kesey’s One Flew over the Cuckoo’s Nest: A Deleuze and Guattari’s Semiotic Study
1404/7/3
-
۳ بار
۱۲
L۲ Grit and Foreign Language Enjoyment: Arguments in Light of Control-Value Theory and Its Methodological Compatibility
1404/7/3
-
۲ بار
۱۳
Developing and Validating a Questionnaire on EFL Teachers’ Beliefs about Task-based Language Teaching (TBLT)
1404/7/3
-
۴ بار
۱۴
Analyzing the English Comic Version of The Analects of Confucius Based on Visual Grammar
1404/7/3
-
۴ بار
۱۵
Establishing Interpreter Training Discipline in the Iranian Higher Education
1404/7/3
-
۵ بار
۱۶
Encouraging Vietnamese Students’ Willingness to Communicate Inside L۲ English Classrooms
1404/7/3
-
۴ بار
۱۷
Word-initial Voicing Contrast in Khuzestani Arabic Stops
1404/7/3
-
۶ بار
۱۸
The Effect of Topic on EFL Writing by Vietnamese Tertiary Students: Insights from Combining a Lexical Richness Analysis with Student Self-Reports
1404/7/3
-
۴ بار
۱۹
Using Mobile Applications for Teaching English Vocabulary to Young Language Learners (YLLs): Investigating the Short- and Long-term Impacts
1404/7/3
-
۳ بار
۲۰
Impact du jugement professionnel sur les pratiques évaluatives des enseignants du FLE en Iran
1404/7/3
-
۵ بار
۲۱
Pour l’étude d’une œuvre hybride: Analyse linguistique de Sur les pas de Rûmi de Nahal Tajadod
1404/7/3
-
۵ بار
۲۲
Investigating the Relationships of Iraqi EFL Teachers’ Emotion Regulation, Resilience and Psychological Well-being
1404/7/3
-
۵ بار
۲۳
Learners&#۰۳۹; Perceptions of Computerized Cognitive Training Transfer to L۲ Learning: An Adaptive Case for COVID-۱۹
1404/7/3
-
۳ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه