فهرست مقالات
تعلیم و تربیت استثنائی، 1404، جلد ۳، شماره ۱۸۷ | ||||||
ردیف | عنوان | تاریخ نمایه سازی | تاریخ بررسی | XML | مشاهده | |
۱ | اثربخشی آموزش ذهن آگاهی کودک محور بر بهبود علائم کودکان با اختلال لکنت زبان | 1404/7/3 | - | ![]() |
۳ بار | |
۲ | شناسایی عملکرد دانش آموزان با اختلال طیف اُُتیسم در سه زمینه تعاملی، رفتاری و یادگیری، چالش های موجود در کلاس های درسی آنها و راهکار ها از نگاه معلمان | 1404/7/3 | - | ![]() |
۲ بار | |
۳ | بازنمایی معلولیت در فیلم پشت پرده مه براساس رویکرد لاکلا و موفه | 1404/7/3 | - | ![]() |
۳ بار | |
۴ | مداخلات مبتنی بر واقعیتافزوده در بهبود مهارتهای اجتماعی کودکان با اختلال طیف اُُتیسم: مطالعه مروری نظاممند | 1404/7/3 | - | ![]() |
۲ بار | |
۵ | نقش میانجیگرانه تاب آوری و خودکارآمدی در رابطهی بین انگ درونیشده و عملکرد اجتماعی در نوجوانان با ناتوانیهای جسمی | 1404/7/3 | - | ![]() |
۲ بار | |
۶ | اثربخشی شناختدرمانی مبتنی بر ذهنآگاهی بر خودانتقادی و شایستگی والدینی مادران کودکان با اختلال طیف اُُتیسم | 1404/7/3 | - | ![]() |
۳ بار | |
برگشت به نشریه انتخاب شده | برگشت به فهرست نشریات | برگشت به صفحه اول پایگاه |