این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند
صفحه اصلی
درباره پایگاه
فهرست سامانه ها
الزامات سامانه ها
فهرست سازمانی
تماس با ما
JCR 2016
جستجوی مقالات
چهارشنبه 26 شهریور 1404
فهرست مقالات
مطالعات اقتصاد اسلامی
، 1403، جلد ۳۱، شماره ۲
ردیف
عنوان
تاریخ نمایه سازی
تاریخ بررسی
XML
مشاهده
۱
تحلیل عناصر ارتباطی تبلیغات اسلامی از منظر قرآن کریم و احادیث با روش فراترکیب
1404/6/24
-
۰ بار
۲
تبیین نقش خیال در شکل گیری هویت کاربران رسانه های اجتماعی با تأکید بر بازی های ویدئویی
1404/6/24
-
۰ بار
۳
بررسی تاریخی شیوههای تبلیغی شیعیان از سقوط بغداد تاظهور صفویه (۶۵۶ -۹۰۷ ه.ق.) : با تکیه بر مذهب تشیع
1404/6/24
-
۰ بار
۴
تحلیل فقهی - حقوقی رفتار والدین کودک بلاگرها
1404/6/24
-
۰ بار
۵
پیاده روی اربعین به مثابه هویت آستانه ای
1404/6/24
-
۰ بار
۶
دستورالعمل برنامه سازی تلویزیونی کودک مبتنی بر منظومه رشد قرآنی
1404/6/24
-
۰ بار
۷
تحلیل مردمنگارانه ادراکات و تعاملات زائرین پیاده اربعین با تأکید بر مفهوم آستانگی
1404/6/24
-
۰ بار
۸
پدیداری صداوسیمای اسلامی در پارادایم رسانه ای شبکه محور
1404/6/24
-
۰ بار
۹
طراحی الگوی ارتباطات رسانهای معلم-دانشآموز در مقطع ابتدایی:یک مطالعه پدیدارشناسی
1404/6/24
-
۰ بار
۱۰
نقش رسانههای اجتماعی نوین بر بازنمایی دین نزد دختران نوجوان
1404/6/24
-
۰ بار
۱۱
نقش خانواده و رسانه در هم فرهنگی دانش آموختگان مدارس اسلامی و سایر مدارس شهر تهران
1404/6/24
-
۰ بار
۱۲
تاثیر شبکه های اجتماعی بر اقناع تبلیغات انتخاباتی (مطالعه موردی انتخابات مجلس دهم در تهران)
1404/6/24
-
۰ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده
|
برگشت به فهرست نشریات
|
برگشت به صفحه اول پایگاه