این سایت در حال حاضر پشتیبانی نمی شود و امکان دارد داده های نشریات بروز نباشند

فهرست مقالات


مطالعات اقتصاد اسلامی، 1403، جلد ۳۱، شماره ۲
ردیف عنوان تاریخ نمایه سازی تاریخ بررسی XML مشاهده
۱ تحلیل عناصر ارتباطی تبلیغات اسلامی از منظر قرآن کریم و احادیث با روش فراترکیب 1404/6/24 - Get XML Data ۰ بار
۲ تبیین نقش خیال در شکل گیری هویت کاربران رسانه های اجتماعی با تأکید بر بازی های ویدئویی 1404/6/24 - Get XML Data ۰ بار
۳ بررسی تاریخی شیوه‌های تبلیغی شیعیان از سقوط بغداد تاظهور صفویه (۶۵۶ -۹۰۷ ه.ق.) : با تکیه بر مذهب تشیع 1404/6/24 - Get XML Data ۰ بار
۴ تحلیل فقهی - حقوقی رفتار والدین کودک بلاگرها 1404/6/24 - Get XML Data ۰ بار
۵ پیاده روی اربعین به مثابه هویت آستانه ای 1404/6/24 - Get XML Data ۰ بار
۶ دستورالعمل برنامه سازی تلویزیونی کودک مبتنی بر منظومه رشد قرآنی 1404/6/24 - Get XML Data ۰ بار
۷ تحلیل مردم‌نگارانه ادراکات و تعاملات زائرین پیاده اربعین با تأکید بر مفهوم آستانگی 1404/6/24 - Get XML Data ۰ بار
۸ پدیداری صداوسیمای اسلامی در پارادایم رسانه ای شبکه محور 1404/6/24 - Get XML Data ۰ بار
۹ طراحی الگوی ارتباطات رسانه‌ای معلم-دانش‌آموز در مقطع ابتدایی:یک مطالعه پدیدارشناسی 1404/6/24 - Get XML Data ۰ بار
۱۰ نقش رسانه‌های اجتماعی نوین بر بازنمایی دین نزد دختران نوجوان 1404/6/24 - Get XML Data ۰ بار
۱۱ نقش خانواده و رسانه در هم فرهنگی دانش آموختگان مدارس اسلامی و سایر مدارس شهر تهران 1404/6/24 - Get XML Data ۰ بار
۱۲ تاثیر شبکه های اجتماعی بر اقناع تبلیغات انتخاباتی (مطالعه موردی انتخابات مجلس دهم در تهران) 1404/6/24 - Get XML Data ۰ بار
برگشت به نشریه انتخاب شده   |   برگشت به فهرست نشریات   |   برگشت به صفحه اول پایگاه